Szkoła Podstawowa nr 5 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Brzegu Dolnym  od 01.IX.2010r. do 30.XI.2011r. realizuje projekt ,, Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji". Projekt ten współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ma on na celu wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych,   a także zmniejszenie ich różnic w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Projekt obejmuje w naszej szkole następujące  działania:
- Zajęcia  Koła Matematycznego  Przyrodniczego i Komputerowego  rozwijające zainteresowania uczniów, mających predyspozycje w tych dziedzinach nauki.
- Zajęcia wyrównawcze z matematyki pomagające uczniom zniwelować braki z tego przedmiotu.
- Tutoring wspierający samorozwój uczniów pod opieką Tutora.
- 3 wyjazdy do Multicentrum na zajęcia warsztatowe z matematyki i przyrody.
- 2 wycieczki jednodniowe i 1 dwudniową po Dolnym Śląsku.
Ponadto dwoje uczniów naszej szkoły będzie miało możliwość uczestniczenia w zajęciach na platformie edukacyjnej.
Planowane formy wsparcia dotyczą klas IV-VI.

"Dolnośląska szkoła liderem projakościowych zmian w polskim systemie edukacji"
projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- INFORMACJA

 

-------------------------------------------------------------------------

Multicentrum - Jawor -08.03.2011r

Program wymiany międzynarodowej realizowanej Sprawozdanie z wyjazdu do MultiCentrum w Jaworze

Sprawozdanie z wyjazdu do MultiCentrum w Jaworze

 

-------------------------------------------------------------------------

Wycieczka dydaktyczna "Wrocław- NAUKI ŚCISŁE- MOJA PASJA " - 26-27/01/2011r

 
   

 

 

-------------------------------------------------------------------------

Wycieczka dydaktyczna "Wrocław-w świecie INFO" - 7/12/2010r

 

   
 
 

---------------------------------------------------------------------------

Multicentrum - Jawor -08.03.2011r

---------------------------------------------------------------------------